Doorgaan naar hoofdcontent

Riley Blake serie Sugar & Spice

Altijd leuk om te zien wat iemand maakt van de stoffen die ze bij mij inkopen.

Op de blog van Marguerite maakt het zijn trick-cards blokken te zien van de stoffen die ze bij mij heeft gekocht. Deze komen uit de serie van  Riley Blake sugar & spice/.
Dus bij deze de mooie creatie van haar hand.


Uiteraard is ze hier nog druk mee bezig want het wordt een kussen. De kleuren komen heel mooi tot zijn recht. Riley Blake zijn stoffen zijn helder van kleur en hebben een vrolijk design en zijn geschikt voor quilts maar ook voor andere creaties.


Dit is even een close-up van een van de blokken.
Marguerite Je hebt dit geweldig gemaakt.

Groetjes Miranda


Reacties

  1. WAt is dit nou leuk, hebben we al weer een gezamenlijke kennis haha. Marguerite tref ik ook af en toe en we mailen wat af. Ze maakt prachtige dingen. Zo ook dit, super. Zulke mooie kleuren ook.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA