Doorgaan naar hoofdcontent

Vlinders

Vlinders

Vlinders en motvlinders gemaakt / getekend met de naaimachine.
Ik heb zelf het patroon getekend maar ze een keer voorbij zien gaan op pinterest.
Surfen op het internet is een bezigheid van velen. Ooit heb ik een keer van iemand gehoord dat ik een op pinterest moest kijken.
Ik kan je vertellen dat dat erg leuk is om te doen.
Dus ben ik deze vlinders als foto ook een keer tegen gekomen.
Aangezien ik het leuk vind om uit te vinden hoe ik zoiets moet maken, ben ik ermee aan de slag gegaan.
Met dit als resultaat. 

Motvlinders




De afmeting van de motvlinder is 
20 cm.
De vlinder is 15 cm.
Ze zijn uit drie lagen gevormd.
Eerst naaien en dan uitknippen.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wat was het vandaag nog lekker genieten van het overheerlijke zonnetje.
Nog even een bakje koffie drinken in de tuin. Heerlijk!
BJ, onze border collie, genoot hier ook lekker van. Want als het regent of het is koud dan mag hij niet te lang buiten om struinen en op de grond liggen. 
Iets wat hij graag doet. 

Daar heb je de vrouw weer met dat rare ding in de handen.
Moet ik weer stil liggen.

Kijk vrouw er vliegt iets in de lucht. Oh, het zijn wolken.
 Maf beest.


GROETJES MIRANDA

Reacties

  1. Ha,ha, jouw hond ziet het ook al aankomen: weer op de foto.. het houdt nooit op. Mijn kat loopt tegenwoordig weg, ze is het zat om op de foto te komen. De vlinders zijn erg goed gelukt, je zou ze zo op een quiltje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA