Doorgaan naar hoofdcontent

Opendagen


Tijdens de opendagen kun je de nieuwe cursussen en workshop weer komen bewonderen en je er voor laten inschrijven. Deze worden aankomende vrijdag en zaterdag 13 en 14 september 2013 weer gehouden.
Vanaf de klok van 10.00 uur ben je van harte welkom, en het duurt tot 16.00 uur.
De koffie en thee met uiteraard wat eigengemaakte lekkers erbij staat dan klaar.

Voor deze gelegenheid zal ik samen met anderen mijn huis om toveren tot een walhalla van quilts en andere projecten.

Dus ben je nieuwsgierig naar al deze creaties.
Kom dan op bovengenoemde dagen naar.....

Hobbyshop Fûgeltsje
De ljip 4
8702 CG in Bolsward.


Reacties

  1. Staat genoteerd. Ben nu al nieuwsgierig.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend voor je! Beetje te ver weg voor mij, maar ik hoop dat je héél veel belangstelling zult krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA