Doorgaan naar hoofdcontent

Kom je ook

Op de open-dag zaterdag 31 augustus a.s kun je van10.00 uur tot 17.00 uur langs komen om de cursussen en workshops aanbod te bewonderen en je er voor in te laten schrijven. Mijn atelier staat weer voor iedereen open, het adres is De Ljip 4, 8702cg te Bolsward.

De laatste weken ben ik druk bezig geweest om weer een aantal nieuwe cursussen en workshops voor te bereiden zodat je kunt zien wat mijn aanbod is voor komende periode.

Onder het genot van een bakje koffie en thee met natuurlijk iets lekkers erbij, kun je natuurlijk ook de nieuwste stoffen bekijken en aankopen. Ook kun je eventuele vragen die je hebt stellen of gewoon gezellig met andere quilters kletsen aan de lange tafel in mijn atelier!

Tot dan!

Locatie open dag zaterdag 31 augustus: 
de Ljip 4
8702 CG  Bolsward
van 10.00 uur tot 17.00 uur


Groetjes Miranda

Reacties

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA