Doorgaan naar hoofdcontent

Wat een dag.



Wat was het een geweldige mooie zomerse dag om op de markt te zitten.
Het was redelijk druk in Bolsward want komende maandag,  Tweede Pinksterdag, is er voor de 100e keer de fiets 11- tocht die dan start gaat. Maar effin . Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de leuke, fijne en lieve reacties die ik heb gekregen op mijn kraam en de stoffen.
Fijn dat er zoveel mensen zijn die handwerken.

                                          
                                                                 Groetjes Miranda

Reacties

  1. Ik ben geslaagd voor m'n knoopjes hoor :-)
    Moet ze er alleen nog even opnaaien hihihi
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je stofjes liggen hier te pronken op de tafel. Heb ook de quilt, die ik bij jou wil maken, uitgeprint en naast me op tafel, bij mijn hobbyspullen, gelegd. Oh iedere keer moet ik er naar kijken. Moet ik me nu al opgeven voor de cursus??
    Heb ook reklame voor je gemaakt op mijn blog.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey! heb je me gemist??? je kraam zal er flink uitgespat zijn, zo aan je felle kleurtjes te zien! en fantastisch marktweer ook nog eens ;-) binnenkort maar weer een mini-bee doen dan?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA