Doorgaan naar hoofdcontent

Regio dag

Vandaag was het zo ver, de regio dag van de quiltersgilde in Ureterp. Vroeg uit de veren nou ja man eerst van bed want de hond moest eerst er uitgelaten worden voor dat we weggingen, Ja vanochtend toen de kids naar school zijn gegaan, ben ik samen met mijn moeder en schoonmoeder naar de regio dag toegegaan.
We zijn vroeg weg gegaan want ik wilde er op tijd wezen want mijn zusje heeft hele mooie flyers ontworpen voor mij en die wilde ik graag uitdelen. Dit was overlegd met Klazien. Aangekomen aan de tafel eerst een bakje koffie nuttigen, heerlijk. En toen zijn we begonnen met het tekenen van een patroontje voor een Dresden plate flower en aan de slag gegaan met wat stofjes. Oh wat leuk die kleine bloem, daar ga ik zeker wat mee doen. Bij de show and tell werden prachtige quilts geshowd. Wat een moois wordt er gemaakt.

Na de middag pauze stond er wat anders zo als op het programma geschreven. Wauw Supergoof met manden vol met handgemaakte quilts. Geweldig, super, wat zal mijn ander zusje jaloers zijn hoop ik.
De quilts gingen over de tafels heen zo dat we ze mochten aanraken en van dichtbij zien en uiteraard voelen. Ik mag graag iets aanraken om te voelen hoe het aan voelt. Voor dat we er erg in hadden was de dag voorbij en zaten we weer in de auto naar huis.

Wat een geweldige mooie dag!!






Morgen de slotmiddag van de lapkekatten.

Reacties

  1. It wie seker in moaie dei!!
    Je zusje heeft een prachtige flyer gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA