Doorgaan naar hoofdcontent

Flowers in the garden

Wat een heerlijk week met het zonnetje erbij. Het quiltje met stof en vilt past er goed bij. In de tuin heb ik geen groene vingers maar op stof wel. Ha ha.
Hij is klaar en hangt achter me aan het rekje. Nu alleen nog een foto en daar heb ik geen tijd meer voor gehad vandaag. Het is zaterdag crossdag voor de jongens. 's-Ochtends nog even tussen de bedrijven door iets uit geprobeerd en afgemaakt en dan naar de motorcross. Laat ik nog wel eens zien. Dit is even wat anders dan quilten of appliceren, mijn jongens mogen graag motorcrossen.
Zodra het seizoen begint zijn we op de crossbaan te vinden. De bus vol met motorcross kleren en gereedschap en niet te vergeten koffie/koud drinken en lekkers. Want dat kost energie als je erop zit maar ook als ouders, want je loopt je voeten onder je kont vandaan om van de ene kant naar de andere kant te lopen om te zien het goed gaat en dat ze niet hulp nodig hebben. De oudste gaat zeer snel, die redt zich wel maar de jongste heeft nog enigszins hulp nodig zo nu en dan. 

We zijn er, eerst uitladen en verkleden.
Mama op de 85 cc.






De start van de eerst training. Mijn stoere jongens en een lawaai dat ze maken. braaap!



Grote broer kijkt eens achterom naar zijn kleine broertje of het wel goed gaat. :-D


Hier gaat de oudste, die springt voor het eerst de tafel ( een bult met steile oploop en daalt schuin)
Morgen ga ik beginnen met een nieuwe tas. Ik ben uit gekeken op die ik nu heb. Het patroon en de stof ligt al op het zolderkamertje klaar. Ik heb er nu al zin in om te beginnen maar het is al laat.

Reacties

  1. Voor ons is het zaterdags vertoeven op het voetbalveld, zowel mijn dochter als zoon voetballen, en manlief is leider.....
    Lief voorjaarsquiltje!!
    Ben benieuwd wat voor tas je gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA