Doorgaan naar hoofdcontent

Genoeg te lezen

Voorjaarsvakantie was het afgelopen week voor mijn kids. Een weekje waar ik geen cursus of workshops had gepland. Lekker bezig zijn met mijn eigen dingen en wat rommelen in en om huis. Tenminste dat was de bedoeling. Alleen had mijn jongste toch iets anders in de planning, die werd ziek namelijk. En ja dan ben je mama die moet zorgen voor haar jongste en dan is je eigen atelier aan huis wel heel makkelijk. Tussen de bedrijven door zorgen voor de kids en proberen bezig te zijn met wat je graag wilde gaan doen deze week. Hmm het is misschien niet allemaal gelukt, maar ik heb toch wat kunnen doen.
En dan is het zaterdag en dan breekt het je zo'n weekje van vroeg opstaan, zorgen voor een ziek kind en iets te doen op het quilt gebied je toch op.
Gelukkig kreeg ik vrijdag een pakketje van Atelier Hartendief met daarin het klosjeskast en natuurlijk de Klossie. Gisteren ( zaterdag) heb ik lekker op de bank met mijn jongste gehangen en de klossie van voor naar achteren gelezen. En hoe leuk is dat wij als quiltgroep er in staan , te weten "de Ferknipte Froulu".
Raar om jezelf met foto en al in een tijdschrift tegen te komen. Zoals velen onder ons ben ik foto schuw hoor. Petje af voor Marijke en haar team om een geweldig mooi blad met genoeg leesinspiratie te maken en projecten te doen/maken op het gebied van quilten.
Ik heb genoten van het lezen van de klossie, jullie ook?

GROETJES MIRANDA

Klosje kastje 

Klossie blad met onze groep 'de ferknipte froule' erin.






Nog meer leesvoer. In de quiltnieuws staat mijn advertentie.

Reacties

  1. Waar is het Klossie bij ons in de buurt te koop? Ik wil natuurlijk graag over de Froulju lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas nog niet bij mij. Maar bij het atelier hartendief zelf kan altijd. Ze heeft ook een webwinkel.
      Gr.Miranda

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA