Doorgaan naar hoofdcontent

En de open dag van het Quiltatelier Fugeltsje is dit jaar op ........


 Locatie open dag zaterdag 9 september: 

de Ljip 4
8702 CG  Bolsward
van 10u tot 16u

Het is nu nog zomer, maar het nieuwe quiltseizoen staat straks weer voor de deur. De dagen worden langzaam aan weer korter en de herfst kondigt zich over een tijdje weer aan.

Tijd om een blik te werpen naar het nieuwe quiltseizoen!
Wat worden de trends op quiltgebied komend jaar? Wat zijn de nieuwste technieken of welke technieken zou je (beter) willen beheersen? Een kleine greep uit de onderwerpen die naar voren zullen komen tijdens de open dag van mijn quiltatelier.
Een dag waarbij alle quilters welkom zijn om gezellig samen te praten over onze favoriete bezigheid. Samen kijken we naar de nieuwste trends en technieken en tijdens een kop koffie met wat lekkers kunnen we eens zien wat we daar nu van vinden.

Nieuwe technieken leren en gezelligheid
Een nieuw quiltseizoen vraagt ook om een nieuw aanbod aan lessen, zoals gebruikelijk laat ik ook zien welk aanbod aan cursussen en workshops ik komend seizoen ga geven als en namens Quiltatelier Fûgeltsje.

De koffie staat klaar
Dus goede quiltvriendinnen, ervaren quilters en beginnende quilters, zaterdag 9 september staat de deur voor jullie open en de koffie en thee klaar. Ik hoop jullie welkom te mogen heten voor weer een gezellige en inspirerende dag!

Groetjes,
Miranda (Quilt Fûgeltsje)

Reacties

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA