Doorgaan naar hoofdcontent

Blok 8 van de BCQ


Allereerst wens ik iedereen een heel gezond en creatief 2015.
De feestdagen zitten er weer op en van de week is alles hier bij mij weer gewoon van start gegaan.
Ook al vind ik de feestdagen een hele gezellig tijd, toch hou ik er ook wel weer van dat alles weer gewoon zijn gangetje gaat.
Het weer is zacht en vrij rustig dus heerlijk weer om binnen aan tafel gezellig wat te gaan doen aan één of ander project.

Laten we beginnen met de achtste blok alweer van de Bright Color Quilt.



Het gaat snel. Nog 4 blokken en een applicatie te gaan.

--------------------------------------------------------------------------------------

Wat heb ik zoal gedaan met de feestdagen aan creativiteit? Ha ha. Ik kan zeggen niet heel erg veel.
Nou dat lieg ik ook een klein beetje. Ik heb een blok van mijn hand applicatie quilt afgemaakt. Er zijn nu drie grote blokken klaar en twee kleintjes.
Er moeten nog een paar blokken getekend worden, alleen ik heb een beetje gebrek aan inspiratie.
Ach dat komt wel weer. 
En de randjes liggen ook nog precies zo zoals ik ze heb achtergelaten.
Ook geen probleem hoor. 
Wat heb ik dan aan voor iets creatiefs gedaan. Ik heb een oude hobby opgepakt.
Papercut of te wel Deens snijwerk.
Heerlijk met papier, snijmesje en het kopieerapparaat aan de slag geweest.
Er zijn al leuke dingetjes ontstaan/gemaakt alleen die komen te zijner tijd op de 
Deze worden door mijn zusje Stephanie ingepland.
Het enige dat ik hier over kan zeggen is, hou deze blog goed in de gaten!

Oké, dan geen foto's van mijn werkstukken maar wel van de boeken/ tijdschriften die ik heb gekregen met mijn verjaardag en eerste kerstdag.


Ook leuk toch.

Volgende keer beter.

GROETJES MIRANDA




Reacties

  1. Wat een mooie boeken heb je gekregen en alnog gefeliciteerd. Dus ook in december jarig? Het blok is weer erg mooi. En natuurlijk ook voor jullie de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA