Doorgaan naar hoofdcontent

Hoe ver ben ik!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb gemaakt. Geen tijd of te veel andere dingen die om me heen gebeuren. Of verslaafd aan pinterest mag ook.
Maar hier ben ik weer. En stil zitten kan ik nog steeds niet. Ha ha.

Hoe ver ben ik met de Love Entwined.
De zigzag en de diamantjes randen zitten er omheen.
Zelfs de hoeken liggen alvast erop.
  










 De zwarte randen er om heen zijn aan het middelste deel vastgeregen.
Zodra ik ga festonneren haal ik ze los.
Wel zo makkelijk.

Nu de rest van de randen nog opvullen. Alle patroondeeltjes overnemen op vliesofix, los knippen en stof uitzoeken. En dan op stof strijken en uitknippen. Hmm dat is redelijk veel werk. Dus gaat de rand niet zo snel als ik zou willen. Maar goed.  De eerste deeltjes zijn uitgeknipt en liggen op de stof. Nee, nog niet vast gestreken dat komt later wel.


---------------------------------------------------------------------------------------------------
LENTE BLOEMEN QUILT TOP

 Maar uhh deze quilt top is zo ver klaar.
Ik dacht, kom laat ik eens de bak met restje eens over de kop gooien. En zien hoe ver ik kom.
Ja alleen de even achtergrond stof is extra aangeschaft. De rest is allemaal van restje stof gemaakt.
En nog heb ik een bak vol.


 Er is zelfs een klein borduurwerkje in verwerkt.
Een klein roosje in de ster links onder. 

 
In elk applicatie blok zijn er lieveheersbeestjes en slakjes verwerkt.

Maar ook kleine vogeltjes op een tak waar nog blaadjes bij geborduurd moet worden. Zie ik nou pas. Oeps.

  

Ik zal eerst eens zien of ik nog stof voor de achterkant kan vinden.
Dan kan ie gedubbeld worden en kan het quilten beginnen.

Dat waren twee projecten van de .... projecten ik mee bezig ben.
;-D
Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte.


Creatieve groetjes 

MIRANDA

Reacties

  1. Oh wat laat je ons een prachtwerk zien. Wauw. e zwarte achtergrond van de LE is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Miranda wat doe je me aan. Wat een hoop moois laat je weer zien. Slakjes lieveheersbeestje ohhhh helemaal super!
    Nu heb je zo meteen twee van die mooie projecten die je kan gaan quilten. (en de rest niet te vergeten). Ik ben eindelijk aan mijn Berries begonnen ennnnnn ik vind het nog leuk ook!!
    Groetjes en tot gauw Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met restjes kun je dus ook iets héél moois maken ! En je LE blijft een lust voor het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow, die LE!! Wat een pracht wordt dat. Maar je lentequiltje vind ik ook enig. Is dat een bestaand patroon Miranda en waar zou ik dat eventueel kunnen kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze LE schitterend! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je LE prachtig en je Lentequilt geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA