Doorgaan naar hoofdcontent

Fijne feestdagen




De kerstboom staat opgetuigd in de woonkamer en er hangen nu 3 kerst-sokken klaar om de cadeautjes in te stoppen. Ik heb nog één sok te gaan en die ligt al klaar om in elkaar genaaid te worden. Dus voordat de kerstboodschappen zijn gedaan, hangt de sok bij de anderen aan het quiltrek.

De laatste kerst fair/markt heb ik gehad. De laatste workshop is gegeven.

Druk in de weer met naald en draad.

De mooie creaties die zijn gemaakt.

Kerstboompjes van stof.
Nu op naar de feestdagen en mijn verjaardag. Ik ben druk aan het bedenken wat ik allemaal in huis zal halen.   Ja een heleboel mensen halen de rest van de boodschapjes nog de dag voor kerst maar dat zal bij mij, zoals alle jaren daarvoor, niet echt lukken. De hele dag ben ik aanwezig om visite te mogen ontvangen.
Dus voor ons is het niet twee dagen  feest maar drie gezellige (feest)dagen.
Hierdoor ligt het werk aan de blokken van affairs of the heart  even stil. Wel heb ik een oude hobby van mij weer opgepakt zoals jullie hebben kunnen lezen. Namelijk Deense snijwerk. Ik probeer iets nieuws uit. Maar ik zal hier hopelijk later meer over te schrijven en laten zien. Oh, en ik vergeet ook nog of dat ik mijn jurkje nog in elkaar moet naaien.

Flurry layer cake kerst quilt.
Ik hou nu maar gauw op met tikken en ga snel aan de slag met mijn eigen gemaakte drukte. Heerlijk.

 FIJNE FEESTDAGEN

GROETJES MIRANDA


  

Reacties

  1. Nou, maar gauw aan de slag dan, anders loop je de kans om in je spijkerbroek je verjaardag te moeten vieren en dat kan natuurlijk niet.

    Alvast van harte, en geniet van alle fijne dagen.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gauw maar aan de slag dan. Alvast een hele fijne verjaardag en prettige kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het allemaal op tijd afkomt en ik wens je vast heel fijne dagen, zowel je verjaardag als de Kerst! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat worden drukke dagen..
    Alvast een fijne verjaardag Miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een drukte, maar vast heel gezellig. Ik wens je hele fijne dagen toe en een fijne verjaardag alvast. Groeten, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus jij hebt het ook al extra druk met de kerst door je verjaardag. Mijn DH is 1e kerstdag jarig, dit jaar al 75 jaar!! Niet te geloven.
    Wat zijn die kerstboompjes van stof enig en je sokken hangen daar ook mooi te zijn. Gezellig! Sterkte joh met alle voorbereidingen en toch ook heel veel plezier en fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kerstvakantie is begonnen. Heerlijk vrij maar voor jou is het ook een drukke tijd. Lekker je verjaardag vieren en ook nog kerst vieren. Heel veel plezier met z'n allen.
    Heb je jurkje nog afgekregen?
    Groetjes Maraguerite

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA