Doorgaan naar hoofdcontent

Quilts, kartonnage, vilt en open dagen

 Zo, nu heb ik eindelijk even tijd om mijn blog bij te werken. Er is aardig wat gebeurd tussen het laatste berichtje en deze. Ja de tijd staat niet stil en ik ook niet. Ha ha. De Open Dagen zijn volgende week, dus ik heb nog even tijd om het een en ander te regelen en af te maken.
In het vorige bericht gaf ik al aan, dat wanneer de Open Dagen zijn maar er staat nog geen tijd bij. Op de eerste  pagina van mijn webwinkel staat het orginele bericht met de tijdstippen.
Deze advertentie komt vandaag in de krant.
Tussen 10.00 en 16.00 is iedereen welkom . 
Zie voor verdere informatie in  mijn webwinkel zoals het adres.
(Webwinkel in het rechter kolom.)
 Hier onder zie een aantal foto's met de projecten waar ik mee bezig was en nog steeds ben.


Kartonnage.
Maak een doos en beplak deze met stof naar eigen keuze.
Hieronder zie je de binnenkant.


In deze doos past nog een kleiner doosje in.
Rechts van de foto.


De spullen die ik weer heb verzameld in de woonkamer.
Achter de verzameling zie je mijn bord met logo. Deze  komt in de voortuin maar dat zal deze week nog gebeuren.


Een hoekje van de kerstquilt.


Het zeer kleine borduursel dat ik ergens in heb verwerkt. 


Ook zijn we druk bezig geweest in de achtertuin.
Een prieeltje cq buitenkeuken, het is maar net hoe wil je het noemen.
;0D
O ja  de top van de herfstquilt is af. Ik kan hem nu gaan dubbelen en doorpitten.
Deze quilt is helemaal met de naaimachine gemaakt op een paar kettingsteekjes na.
Nieuwgierig?? Kom langs op vrijdag 07 september en zaterdag 08 september a.s.

Groetjes Miranda

Reacties

  1. Had gisteren je advertentie al in het bolswards nieuwsblad gezien. Maar het stond al in mijn agenda dat snap je wel. Wat een gaaf prieel heb je in je tuin gezet, jaja jaloers. Maar als je je mijn postzegeltuintje kent begin je meteen te lachen. Zoiets past bij mij niet eens.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is jullie tuin zo mooi geworden met dat prieel erin. Om heerlijk in te handwerken, kom snel weer eens langs hoor. Opendagen ga ik waarschijnlijk niet redden, maar daarna ben ik ook nog wel welkom toch ;-)
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA