Doorgaan naar hoofdcontent

Druk druk weekend


Met het Heamiel weekend is het bij mij thuis altijd gezellig druk.
Eerst de Heamiel markt, deze was weer gezellig met alle dames die langs zijn geweest.
Bedankt voor al jullie complimenten. De vrijdagavond staat in het teken van de night of the heamiel.
Midden in ons stadje Bolsward is er een podium opgebouwd waar verschillende mensen uit Bolsward zingen en muziek maken. Dit keer was er een gastoptreden van Karin Bloemen. Sorry, ik heb er geen foto's van, ik had de camera niet mee genomen. 
Neem maar van mij aan dat het  gezellig en druk was, vooral omdat het schitterend mooi weer was. Dus dat was een latertje voor mij ha ha. Zaterdags was het feest bij schoonpapa  die jarig was, dus koffie met gebak. 's-Middags ben ik druk in de weer geweest met de hapjes en snapjes voor de zondags want toen was mijn oudste zoon jarig. De quilt werkjes moesten even wachten, maar ik heb zo even tussen de bedrijven door nog even gehaakt. Mijn moeder zegt dat ik nog geen vaste hand heb met het haken. Maar toch, zie hier het resultaat van mijn haakwerkjes.
O ja, dat moet ik ook nog even kwijt. Het achterlaten van een reactie op jullie blogs lukt niet altijd. Volgens mij ligt dat aan onze provider maar volgens manlief ligt dat aan mijn laptop. Ik lees ze wel en het is leuk dat ik niet de enige handwerkster ben. :0D  Wat maken we zo met zijn allen geweldige mooie dingen.

Groetjes en veel handwerk plezier.

Miranda

Reacties

  1. Leuk hé bloggen en handwerken..
    Leuk haakwerkje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haak het je niet na. Ergens in een zakje hier in huis ligt nog het begin van iets wat op een hondje moet lijken. Moet er nog maar eens voor gaan zitten, want ik baal natuurlijk wel dat ik nog niet goed kan haken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien dan geen vaste hand, maar het ziet er super leuk uit hoor, prachtig.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo gezellig blog weer van je.
    Het haakwerk ziet er leuk uit .
    Feliciaties nog voor de jarigen.
    Ik heb ook regelmatig storing bij het bloggen, de ene keer wil het niet openen, en ook wel als ik een reactie plaats, zie ik het er niet op.
    Heb in het help program gestudeerd, en volgens mij ligt het aan Blogger server.
    Want verder loopt mijn internet als een zonnetje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon lekker blijven oefenen, dan komt die vaste hand vanzelf hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA