Doorgaan naar hoofdcontent

De TAS !!!

En hij is af. De laatste naadjes nog even dicht/vastnaaien, om draaien en klaar is kees.
Het patroon van de tas heb ik zelf getekend. Nou ja, ik zag er eentje hangen in een kledingwinkel. En ik dacht wat een leuke tas zien hoeveel die kost. Nou veel te veel voor mijn gevoel, dat kan ik zelf ook voor minder en ik maak een aantal aanpassingen naar eigen smaak.
Zoals de applicaties die uit het boekje cross-stitching komen, nu niet geborduurd maar van vilt.
Het kanten randje is gelijk geblijven maar de binnen vakken zijn mijn eigen aanpassing. Ik moet toch ergens mijn portemonnee in kwijt en de rest van de spullen die ik versleep als ik weg ga.;-0
Zo, nu kan ik er weer tegenaan de komende maanden tot ik weer de drang krijg dat er weer een andere tas moet komen.
Linnen / en ruitjes stof. Wat vilt, ritsen, haakjes en kant.

Het eind resultaat ;-0
De zijkant. De ander kant heeft alleen een knoopje.
De rits die geen pottenkijkers toe laat van de spullen in de tas.

Rotzooi uit de ander tas. Eerst even zien wat er weer in de nieuwe tas moet. :-(
Wat erg zoveel spul die ik verzamel in een tas.

Ook dit gaat in de nieuwe tas. Hier kan ik niet zonder. Pakjes zakdoeken en 4 lippen balsems. Ha ha.

Een leuke haakje aan de binnen kant tas voor sleutels of de muntjes voor de boodschappen karretjes.
Anders is het zoeken in die grote tas.
De afmeting van de tas is 35 x 52 x 15.
Nee het is geen kleine tas. Er moet wel wat in kunnen als ik de stad in ga.
Kleine meisjes grote dingen. Ha ha.

Reacties

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA