Doorgaan naar hoofdcontent

Love Entwined

Het jaar 2014 is ook hier goed begonnen.
Maar de rust is ook in dit huis wedergekeerd. Alles is weer zoals het moet zijn voor mijn gevoel. 
De kerstdagen en oud en nieuw waren door omstandigheden gezellig.
Door bepaalde gebeurtenissen heb ik niet de tijd gehad om het één en ander te laten zien. 
Dus bij deze.




 De kerstruil van 2013. De laatste keer. Ja ook hier heb ik aan mee gedaan. En ik heb dit mogen ontvangen.

Dankjewel Janette Doek. Ik hoop dat je dit leest.
 Want ik weet dat je geen eigen blog hebt. Maar ik heb je ook al gemaild.

De kerstspullen en vooral die mooie houten kerstboom zijn opgeruimd.
Helaas is de Noordpool-quilt niet afgekomen. Er zijn nog een paar huisjes om doorgepit te worden.
Maar dat komt wel. Met de feestdagen heeft ie over het quiltrek gehangen.
Zo hebben we er ook heel goed van kunnen genieten.


Wat er onder de Noordpool-quilt hangt??
 Kiekeboe.
Ja het is de Love Entwined quilt.
Met een frisse start ben ik er van de week weer mee begonnen.


En dit is het resultaat. De linkerhoek onder zit erop vastgestreken.


Hup achter de naaimachine.


Gelijk het middenstuk aangepakt. Ik had van verscheidene mensen om me heen te horen gekregen, dat ik ook wat glimmende (stof) puntjes in de compass moest verwerken.
Is misschien niet goed te zien op de foto. In de blauwe en roze punten zijn met deze stof bewerkt.
Ook deze zijn met wit omgefestonneerd.


En dit is het eind resultaat.
Het hele middenstuk van de LOVE ENTWINED is klaar.

Kom maar op met de rand er omheen. Nog vijf dagjes wachten.


Tot die tijd ga ik met wat kleine werkjes aan de slag. De cursussen beginnen volgende week ook weer.
Dus drukte genoeg.

Fijn en creatief weekend.

GROETJES MIRANDA

Reacties

  1. Je LE ziet er heel mooi uit. Leuke cadeautjes heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je Le prachtig wat een mooie kleuren en wat gerweldig dat je er helemaal bij mee bent. Leuk ook de cadeautjes van de kerstruil. De noordpoolquilt vind ik ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is jou LE mooi. En je noordpoolquilt vind ik helemaal te gek.
    Hier liggen de stofjes even stil. Ben druk Rozemarijn haar kamer aan het verven. En ja als je de muren doet moet de stoel, kast en accessoires ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh joh, wat wordt je LE weer mooi en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat heeft jou LE mooie kleuren. Ga je zeker volgen. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt, waar LE al niet goed voor is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA