Doorgaan naar hoofdcontent

Halloween, kerst en gewoon mooi...

 De nieuwe stoffen van Riley Blake zijn binnen. Zo als altijd zijn de afbeeldingen scherp van lijn en helder van kleur. Het is weer geweldig om te zien. Dit keer heb ik drie panelen erbij zitten en twee vlaggenlijnen. Oke, een panel is niet moeilijk. Je hoeft het alleen maar te dubbelen en door te pitten, maar naai er eens een kraaltje of een klein knoopje op en dan heb je volgens mij een schitterende quilt gemaakt.
Ik zeg altijd "gebruik je fantasie". 

Clubhouse Halloween


Voor kinderen is dit toch erg leuk, deze vlaggenlijn. 


Nee sorry, zo snel kan ik echt niet naaien. Ik heb de foto van internet om te laten zien hoe hij is als je hem hebt gemaakt.


Dat was dus halloween en naar halloween komt kerst.
Met deze gezellige adventkalender  kun je alvast in de stemming komen voor kerst.

Alpine wonderland


Ha ha het blijft leuk dat internet. Hier even een plaatje van als hij af is.
In elk zakje kun je een zacht rondje in stoppen maar ook natuurlijk wat anders.


Alpine wonderland
   Stoffen die uit dezelfde serie
                komen.

Een vlaggenlijn uit de serie van Delighted!
Gewoon omdat  elke dag een feest is.


En als laatste een prachtige panel van Deena Rutter.

Good life


De panel staat er bijna op. Er mist een klein stukje van de boven kant. Maar nu heb je ongeveer een idee van de panel. Onderaan staan labels met tekst erop zoals good works, integrity en nog meer.
Zo, dat was het wel een beetje. Alles staat al in de webwinkel. ( boven aan in de rechter kolom). Ga gauw kijken wat op is op in deze serie.

Veel plezier en een goed weekend.

Groetjes Miranda






Reacties

  1. Hoi Miranda,
    wat een mooie stofjes heb je weer gekocht.
    Die vlaggenlijn, de laatste, vind ik helemaal te gek!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey zus, ik zal zsm mogelijk aan de slag met in ieder geval eerst de vlaggetjes...die Halloween stoffen zijn TOP!! tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA