Doorgaan naar hoofdcontent

Een nieuw jaar

Net als de kids heb ik ook vakantie gehad. Natuurlijk kon ik niet stil zitten en heb ik 2 kussens gemaakt. Gewoon leuk voor op de bank. Staat zo gezellig, een eigen geappliceerde kussen. Het ene kussen is een patroon van Lynette Anderson uit het boek honden & katten, en de ander is een dresden plate. Ik heb ze in de zelfde kleurstelling gehouden, dan horen ze bij elkaar. Alleen is ook zo alleen.Ha ha.
Verder heb ik niet veel gedaan. Ja mijn hond BJ heeft last van zijn ogen, al een aantal weken. Paar keer mee naar de dierenarts geweest en die heeft ons de laatste keer naar een oogarts gestuurd.
En nu blijkt het dat hij allergisch is voor wat, ja dat kan voor alles wezen. Dus ik zei al, de hond lijkt sprekend op zijn baas die is ook zo allergisch als wat.
Nu heeft hij net als de rest van de familie medicijnen voor de allergische aanvallen. Hij is weer vrolijk. Kijken naar de eendjes in de sloot. En wat ligt dat waterpeil hoog, het komt nog net niet over de kant heen bij ons achter. Het is niet erg dat het regent, ik zit toch gezellig met een werkje aan tafel maar het mag nu ook wel ophouden met regenen.
BJ is elke keer als we uit zijn geweest onzettend vies, en dat afspuiten met water en slang vindt hij echt niet leuk.
Maar ik vind al dat zand dat hij mee neemt het huis in ook niet geslaagd. ;-)

P.S al de cursussen en workshop staan nu op mijn site.

Je ziet hem denken dat watje van me.
Mag ik naar buiten vrouwtje.

Even om het hoekje kijken, zien wat de eendjes aan het doen zijn.
Lekker die wind in mijn haren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

sealife - beach slowstiching deel 10

Bij de beide panelen heb ik met een stiksteekje de onderkant bewerkt. Maar natuurlijk ben je vrij om je eigen hoeveelheid creativiteit erop los te laten. Verder dan een paar extra steekjes en kanten applicaties hier en daar is er niks meer aan toegevoegd omdat ik het vrij simpel wilde houden. Zo kan iedereen eens snuffelen aan deze techniek. Wil je nou echt verder met deze techniek dan kun je je opgeven voor de slow-stitching cursus in het komende najaar. Ik laat je door middel van stof- en draadgebruik zien wat er zoal mogelijk is met deze o zo super leuke techniek. Nu de twee panelen klaar zijn, kunnen we er een super leuke strandtas van gaan maken! Wat heb je nodig: - stof voor de binnentas - rolmes of schaar - meetlint of quilt liniaal - spelden - naaimachine. Oeps, sorry maar ik wil graag een stevig in elkaar genaaide tas hebben. - een paar handvatten, gebruikt of nieuw, dat maakt niet uit. Neem je twee panels en meet de volgende afmeting 45cm bij 52 1/2 cm. Snij of k

Fijne kerstdagen allemaal en een goed creatief 2015

Tot volgend jaar. GROETJES MIRANDA